duminică, 21 noiembrie 2010

* asteptand ..

"Cu rabdarea treci marea . " Prostii , minciuni .. aberatii . Cata rabdare sa mai ai cand gandurile iti sparg tamplele ? cand dorul iti soarbe si ultima picatura de fericire ce-ti aluneca pe buze ? cum sa mai poti numara lunile ,apoi zilele , apoi orele ? si cum ? cum sa mai inchizi ochii cand ceilalti spun : "ai rabdare , o sa treaca .. va fi bine " . Am auzit asta de prea multe ori ca sa mai cred ; mi-am faurit din speranta - liniste ,dar dorul mi-a castigat inima . La naiba ! iar mi se inunda ochii cu fulgi reci . Atat de mult mai e , atatea sentimente imi napadesc fiinta , ma cutremura , ma agita , ma lasa fara suflare . Si stiu ca incetul cu incetul zilele devin nopti , iar noptile zile . Asteptand  *.Asteptand *.Asteptand - imbatandu-mi dorul . Asa  imi xeroxez sperantele , zi de zi imprastiindu-ma in mii de bucatele , afundandu-ma in fulgii reci .. de portocala . Asa tavanul imi devine si mare si mal si asfalt , pe el imi proiectez gandurile , imi pictez visele in verde . Inca * asteptand .* Asteptand .*Asteptand .
                                                                   alex`ndr .

2 comentarii:

  1. asteptand... va trece timpul, si cum timpul e asa pretios... Lucrurile bune sunt scumpe, asa ca poate merita sa astepti

    RăspundețiȘtergere